COPFILTER V1

This forum is for all copfilter support related questions in English.

COPFILTER V1

Postby israelbarbudo » 17 Sep 2013 19:59

Hola, espero puedan apoyarme, tengo 2 problemas con el imap y con la lista blanca
agregue la cuenta de gmail con imap, hice pruebas en outlook y sin problema ahora lo intento con copfilter y no funciona el entrenamiento bayesiano, ya cree los folders como pide y ya los ingrese en copfilter tal como deben de ir el ssl esta activado y el segundo detalle es que no se agregan los correos de salida a la lista blanca y ya active esta accion, igual la poner mail en disscard mail from, unicamente los etiqueta de blacklist y no los bloquea, espero me puedan apoyar por esta aventura
israelbarbudo

Re: COPFILTER V1

Postby FischerM » 18 Sep 2013 20:38

Hi and welcome,

Sorry, no spanish(?) speaking - or reading - people here - could you please ask your question again in english?

Regards
Matthias
FischerM
Site Admin

Re: COPFILTER V1

Postby israelbarbudo » 19 Sep 2013 00:04

google
Hello, I hope you can support me, I have two problems with the imap and white list
add gmail account with IMAP, I tested in outlook without problem now I try to copfilter and Bayesian training works, and create the folders as requested and enter in copfilter and should go as the ssl is enabled and the second detail is that the emails are not added to output and white list and activate this action, just put mail in disscard the mail from, only the blacklist tag and not blocked, I hope I can support for this adventure
israelbarbudo

Return to English Copfilter Support